Kako pogosto bi morali objavljati vsebine na facebook straneh?

24. junij 2011

Kako pogosto bi morali objavljati vsebine na facebook straneh?

Pogosto se vprašamo kolikokrat bi bilo potrebno da naše podjetje objavi kakšno stvar na naši facebook strani? Naj objavljamo mesečno, tedensko, dnevno ali celo več.

Da bi dobili odgovor na to vprašanje smo se obrnili na Socialbakers Analytics in  pregledali njihovo statistiko spremljanja različnih uporabnikov.

Pri Socialbakers so prišli do zanimive ugotovitve, da bi objave različnih podjetij na zidovih facebooka lahko strnili v dve skupini. Prva skupina so blagovne znamke (Coca cola, Disney, Starbucks, Red Bull, ...). Druga skupina pa so različni mediji (YouTube, MTV, Playboy, Yahoo, ...)

Za prve velja, da več kot enkrat dnevno ni priporočljivo objaviti novice na zidu, razen če je dodatna novica izjemna. Nekatere znamke svoje novice objavljajo le vsak drugi dan ali le dvakrat tedensko.

Za razliko od blagovnih znamk, mediji lahko večkrat dnevno objavljajo novice, da je njihova vsebina uporabnikom še vedno dovolj atraktivna.



Spodnja dva grafa prikazujeta stanje tri mesečnega opazovanja največjih svetovnih blagovnih znamk in medijev.


Torej kakšna je idealna številka objav?

Natančnega recepta torej ni, vendar je očitno, da z dvema objavama na teden ne boste zadovoljili apetitov vaših uporabnikov. Za dobro socialno povezanost z uporabniki boste morali objaviti med pet in deset "postov" tedensko. Ta podatek seveda velja za blagovne znamke, za medije pa je številka od štiri do desetkrat višja.

Aljaž Primožič

Komentarji

Oddaj komentar

Spodnji test nam pomaga omejiti avtomatizirano oddajo komentarjev. Pravilno rešen test je pogoj za oddajo komentarja. Hvala za razumevanje.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iLab