Dodatni nasveti za pisanje na spletu

01. januar 2010

V prejšnjem članku "5 nasvetov za pisanje na spletu" smo izpostavili, kako pomembno je spletna besedila prilagoditi značilnostim medija. Tokrat vam ponujamo še nekaj dodatnih
in širše sprejetih napotkov za uspešno pisanje spletnih vsebin.

  • Daljše besedilo razbijte z opisnimi podnaslovi. Glavni naslov na kratko povzame bistvo celotne strani/članka, medtem ko podnaslovi povzamejo bistvo posameznega dela. Tako uporabniki hitreje povzamejo bistvo vaše vsebine, kar je za večino odločilnega pomena pri odločanju ali je vaša vsebina vredna njihovega časa.
  • Odebeljite besede, ki povzemajo vsebino. Odebeljite dve, tri besede, ki povzemajo bistvo odstavka in ne tiste, katere želite poudariti (ime vašega izdelka).
  • Uporabljajte opisna besedila za povezave. Ko uporabnik klikne na povezavo, mora vedeti, kaj se bo ob tem zgodilo. To najlažje zagotovimo tako, da za povezave ne uporabljamo besedil kot so “klikni sem”, temveč opis v smislu “prenesi datoteko s podatki o izdelku”. Prav tako “klikni sem” uporabnik razume le, če prebere besedilo okoli povezave in ne, ko ga preleti, kot to dela večina.
  • Uporabljajte sezname (HTML znački: ul, ol). Seznami so razumljivi tudi, ko jih beremo vertikalno, oz. preletimo in so manj zastrašujoči kot daljši bloki teksta.
  • Pišite v prvi osebi in s pozivom k razpravi. Splet je zasnovan na nekomercionalni ideji, zato je tak način običajen in pričakovan.
  • Naj bralec čuti, da je vsebina pisana posebej zanj. Vživite se v vlogo uporabnika in naslavljajte njegove probleme in vprašanja.
  • Pišite s poudarkom na koristih za uporabnika. Naslavljajte ga. Lažje ko uporabnik iz besedila razbere lastne koristi, boljše je besedilo. Ne otežujte branja z zadevami, ki bi jih rad povedali vi in nimajo koristi za bralca.
  • Poudarite, kaj želite da uporabnik naredi, ko bere vaše besedilo, s pozivom k akciji. "Shranite nas med priljubljene povezave in naš blog berite pogosteje."
  • Branje besedila na ekranu je naporno, zato naj vaši članki ne bodo predolgi. Dolga besedila delujejo zastrašujoče in se jih zato večina sploh ne loti.

Komentarji

Oddaj komentar

Spodnji test nam pomaga omejiti avtomatizirano oddajo komentarjev. Pravilno rešen test je pogoj za oddajo komentarja. Hvala za razumevanje.

Oddaljena pomoč

Hitri kontakti

Novice

Reklamna sporočila:

iLab